| |
 |

A hajó 11.45 méter hosszú. Ennek azért van jelentősége, mert 12
méter felett a kikötőkben már komolyabb kategóriába sorolnák és
magasabb kikötői díjat kellene fizetni. Ezért van az, hogy sok más
gyártmányú hajó is hasonló méretekkel rendelkezik, a hosszát tekintve.
A tat felől haladva a cockpit alatt helyezkedik el két darab kétszemélyes
hálókabin. A két kabint a lépcsőlejáró, a hajómotor és az acél üzemanyagtartály
(a rajzon nem látszik), illetve válaszfal különíti el egymástól.
Mindkét kabinnak vannak szekrényei, illetve polcai. A világításról
LED és hagyományos lámpák gondoskodnak. A hajó belsejében nincsenek
tág terek. Ez elsőre furcsa lehet, és időbe telhet megszokni, ezért
a szokásosnál nagyobb türelmet kíván a hajóstársak felé is. Hiszen
ha valaki éppen pakol vagy öltözik, addig a hálótárs nem biztos,
hogy odafér, vagy bármilyen más tevékenységet tud végezni. A szellőzést
két-két kajütablak segíti, illetve USB-re csatlakoztatható ventillátorok.
Ezekre a meleg nyári éjszakákon nagy szükség van, de előfordul,
hogy a cockpitben frissebb a levegő, és jobban esik az alvás, mint
odalent.
A bal oldali hálófülke előtt van a konyha (rózsaszínnel jelölve),
benne a palackos gáztűzhely, a hűtőszekrény, a mosogató és a konyhaszekrények.
A tűzhely hullámkiegyenlítős, bizonyos dőlésszögig hullámzásban
is tudunk főzni.
A jobb oldali hálófülke előtt található a kapitányi térképasztal
(zöld színnel).
A sárgával jelölt rész a szalon. Itt egy kihajtható étkezőasztal
található, amit 7-8 ember körül tud ülni. Az asztaltól balra van
egy kétszemélyesre bővíthető ágy, valamint jobbra egy egyszemélyes
kanapé (sárgával jelölve). Itt is vannak polcok és egy szekrény.
Barna színnel látszik a WC, zuhanyzó és a kézmosó. Az egyetlen hátrány,
hogy nincs melegvíz a hajón. De nyáron napközben a víztartály felmelegszik,
sötétedés előtt még langyos a víz. A víztartályunk 350 literes,
emiatt nagyon oda kell figyelni a vízfogyasztásra, főleg amikor
többen vagyunk a hajón. A hajó orrában egy kétszemélyes kabin található
szekrényekkel, polcokkal és tetőablakkal.
Az áramellátás a kikötőben vagy napelemmel, illetve hajómotorral
oldjuk meg. A görög kikötőkben nem annyira jellemző az áramvételezési
lehetőség, mint azt megszokhattuk a horvát vagy olasz kikötőkben.
Ezért egy közepes méretű napelem tölti napközben a három, egyenként
100 amperórás akkumulátort. Laptop használathoz rendelkezésre áll
egy inverter, illetve szivargyújtó töltővel lehet mobiltelefont,
tabletet tölteni napközben.
A cockpit fölé rendelkezésre áll a bimini, az erős napsugárzás ellen.
| |
 |
|
|
|